Hány évig tartható egy weboldal?

Ez nagyon sok mindentől függ. Például attól, hogy aktívan használja-e a céged a weboldalát, frissülnek-e a tartalmak, naprakészek-e az információk. A másik fontos tényező a design, hiszen, ha a legújabb szalmaláng életű design trend szerint készült, hamar elavulttá válhat, ahogy egy eleve túl konzervatív design is, ezért érdemes olyan design-t választani, ami modern megjelenésű, mégis felépítésében időtlenebb megoldást nyújt.

 

Mégis, átlagosan elmondható, hogy a technikai megoldások gyors változása és a vizuális trendek fejlődése miatt kb. 5-6 évente érdemes szakemberrel felülvizsgáltatni a weboldalt.

 

Tudtok online hirdetésben is segíteni?

Igen, Google AdWords hirdetés menedzsment és keresőoptimalizálás (SEO) csomagjainkról érdeklődj elérhetőségeinken!

Hány design tervet kapok?

Az Indul a cégem weboldalakat mindig részletes egyeztetési folyamat előzi meg, amely során felmérjük és pontosítjuk a design-ra vonatkozó igényeket is. Ennek köszönhetően már elsőre is olyan design-t tudunk készíteni, ami betalál és csak kisebb módosításokat igényel. Épp ezért - hogy ne növeljük a költségeket felesleges plusz tervekkel - Indul a cégem weboldal csomagjainkba egy design tervet tettünk.

 

Ha szeretnél, természetesen kérhetsz plusz terveket. Ezek díjai csomagonként eltérhetnek, ezért kérünk, érdeklődj elérhetőségeinken!

ALAP weboldal

ALAP weboldal

"INDUL A CÉGEM"

Neked ajánljuk, ha…

  • Most indul a céged.
  • Számít a megjelenés, de az ár sem mindegy.
  • Van weboldalad, de már ráférne a vérfrissítés.
  • Szeretnél új potenciális vevőkhöz eljutni.

 

Ez érdekel!

HALADÓ weboldal

HALADÓ weboldal

NÖVEKSZIK A CÉGEM

Neked ajánljuk, ha…

  • Tudatosan foglalkozol céged online marketingjével.
  • Szeretnél valódi, értékteremtő márkát építeni.
  • Nem engedheted meg magadnak a sablonos megjelenést.
  • Szeretnél célcsoportodból elkötelezett közösséget építeni.

Ez érdekel!

Ha nem tudsz dönteni...

Ha nem tudsz dönteni...

JELENTKEZZ tanácsadásunkra!

MONDD EL ÖTLETED ÉS SEGÍTÜNK!

Neked ajánljuk, ha...

  • Weboldaladon speciális funkciókra van szükséged.
  • Extravagáns design megoldásokra vágysz.
  • Hosszú távú online marketing stratégiában gondolkodsz.
  • Fogalmad sincs, hogyan indítsd be céged online marketingjét.

Ez érdekel!

Mitől lesz jó egy domain?

A jó domain elsődleges ismérve, hogy könnyen megjegyezhető a látogatók számára.

Ebben benne van persze az is, hogy könnyen olvasható, kimondható és egyszerűen leírható.

(Lehetőleg a kiválasztott domain írás- és kiejtési módja egyezzen meg!)

Érdemes lehetőség szerint rövid domain névre törekedni, hiszen könnyebb megjegyezni és kisebb a félreértés veszélye is. (Regisztrációnál a minimális domain név hossz 3 karakter.)

 

Céged domain nevét képezheted a cégnevedből/márkanevedből (Pl. Szabó és Társa Kft. – szaboestarsa.hu vagy Solar Center – solarcenter.hu), de kapcsolhatod a szolgáltatásodhoz is (Pl. ablakuvegezes.hu). Ez utóbbi abban az esetben előnyös, ha a céged profilja leszűkíthető 1 fő szolgáltatásra.

 

Még él a hit, hogy keresőoptimalizálás szempontjából jó, ha kulcsszót választasz domain névnek. Bár a keresők szempontjából ennek már nincs sok jelentősége, a látogatók számára még mindig segítség lehet, hogy könnyebben rád bukkanjanak a neten.

A másik fontos ismérv, hogy a jó domain eredeti!

Vagy legalábbis különbözik a versenytársakétól. Az sosem szerencsés, ha domain neved könnyen összekeverhető a konkurenciáéval.

A nagy kreatívkodásban persze, azért ne feledkezz meg még egy fontos tényezőről:

A jó domain név lehetőleg előrevetít valamit céged tevékenységéről.

Az nem jó, ha az emberek meghallva a domained, értetlenül állnak. Vannak márkák (Pl. Amazon, Google, Spotify…stb.) amelyek elérték, hogy márkanevüket hallva azonnal tudjuk, miről van szó, ez azonban nem kevés időbe és dollármilliós marketing költésekbe került.

Hogyan válasszak kulcsszavakat?

A kulcsszavak kiválasztásánál az alábbi szempontokat érdemes figyelembe venned:

Mennyire releváns céged/szolgáltatásod szempontjából az adott kifejezés?

A köznapi ember (tehát a vevőid is) pontosan azokra a kifejezésekre keres rá online, amelyeket a hétköznapi beszédben is használ, ezért ezeket a kifejezéseket érdemes alkalmaznod weboldalad szövegezésénél is.

Fontos szempont az is, hogy épp az adott kulcsszóra, kifejezésre hányan keresnek a Google-ben.

Ezt a Google AdWords-ön belül biztosított https://adwords.google.com/KeywordPlanner funkcióval ellenőrizheted.

Az sem mindegy, hogy mekkora a verseny egy adott kulcsszóra.

Érdemes mérlegelni és lehetőség szerint ragozott alakot vagy földrajzi névvel szűkített kifejezést választani.

Mik azok a belső linkek és mire valók?

A szöveges részekbe elhelyezett belső linkekkel nem csak vezethetjük látogatóinkat oldalunkon, hanem keresőoptimalizálás szempontjából is előnyös ezek alkalmazása, hiszen általuk kiemelhetünk, összekapcsolhatunk tartalmakat, növelve az oldalunk egyes részeire mutató releváns hivatkozások számát.

Milyen módon mérhetem a weboldalom forgalmát?

Minden Indul a cégem! weboldalt az élesítéskor Google Analytics követőkóddal látunk el, melyet összekapcsolunk a Google Search Console szolgáltatásával is.

Ennek köszönhetően egyszerűen, részletes információkhoz juthatsz látogatóidról, viselkedésükről, arról, hogy milyen csatornákról érkeznek a weboldaladra, mennyi időt töltenek ott és mit néznek meg. A Google Analytics-szel mérheted PPC kampányaid, közösségi média aktivitásod, vagy akár hírleveleid hatékonyságát is.

Emellett a LiwCMS saját belső napi frissítésű statisztikával is rendelkezik, melyet az admin felületről érhetsz el.

Hogyan tudok Google követőkódokat elhelyezni az Indul a cégem! weboldalomon?

Minden Indul a cégem! weboldalt az élesítéskor Google Analytics követőkóddal látunk el, melyet összekapcsolunk a Google Search Console szolgáltatásával is.

További, egyéb követőkódokat egyszerűen a tartalomkezelő admin felületén tudsz beilleszteni az erre kijelölt felületen.

Hány korrektúra fordulót tartalmaz az Indul a cégem! weboldal csomag?

Az Indul a cégem! weboldal csomag tartalmazza: az előzetes egyeztetéseknek megfelelően elkészült terv 3 alkalommal történő bemutatását. Az ellenőrzéskor kért változtatásokat elvégezzük, amennyiben ez nem jelent 50%-nál nagyobb munkát az eredeti tervhez képest. (Az 50%-ot meghaladó módosítás új tervnek minősül, melyre külön ajánlatot készítünk.) Amennyiben a csomagban meghatározottnál több alkalommal kérsz változtatást, változtatási körönként felárat számítunk fel.

Nincs logója a cégemnek. Tudtok ebben segíteni?

Természetesen igen. Indul a cégem! weboldal csomagodhoz kérheted Weblogó tervezés szolgáltatásunkat, így biztosan nem marad logó nélkül új weboldalad. A weblogó olyan logó, amelyet online/digitális felhasználásra készítünk, tehát nem vektoros és nem esik át nyomdai felkészítésen.

 

Tudj meg többet a weblogóról!

 

Ha teljes céges arculatot szeretnél, akkor pedig látogass el a liw.digital oldalra és válogass grafikai szolgáltatásaink között!

 

Megnézem a grafikai szolgáltatásokat!

Webáruházat szeretnék. Tudtok ebben is segíteni?
Mi az az SMTP?

Az SMTP szerver a kimenő levelek kiszolgálója, ezen keresztül küldheted el e-mailjeidet.

Az Indul a cégem! weboldal csomaghoz biztosított e-mail postafiókok esetén a POP3 vagy IMAP kiszolgáló a mail.liw.hu, az SMTP szerver pedig a mail.liw.hu címen érhető el.

Milyen információkra van szükség a céges weboldal elkészítéséhez?

Ez sokban függ az iparágadtól, célcsoportodtól, de általánosan elmondható, hogy az alábbi információk elengedhetetlen részei egy céges weboldalnak:

  • Cégbemutató (Ki vagy és milyen előnye származik a látogatónak abból, ha téged választ? Mi bizonyítja, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz? Miben vagy te más, mint a konkurenseid?)
  • Szolgáltatás(ok) bemutatása (Mivel foglalkozol? Milyen megoldást tudsz nyújtani ügyfeleid problémáira? Miből áll a szolgáltatásod?)
  • Kapcsolati információk
  • Referenciák

A szerződéshez a következő adatok szükségesek:

  • Név/cégnév:
  • Székhely címe:
  • Levelezési cím:
  • Telefonszám:
  • E-mail cím:
  • Adószám:
  • Cégjegyzékszám/e.v. regisztrációs szám:
  • Kapcsolattartó neve:
  • Telefonszáma:
  • E-mail címe:
Mitől SEO barát az Indul a cégem! weboldalak felépítése?
  • Keresőbarát oldalszerkezet segíti a látogatókat és keresőket is az oldalon való navigációban, és információk feldolgozásában.
  • Keresőbarát URL felépítés (ún. clean URL) segít jól beazonosítható, kulcsszavazható url-eket létrehozni az egyes oldalakhoz, ami szintén a keresők munkáját és a látogatók könnyebb tájékozódását segíti.
  • Automatizált, napi frissítésű oldaltérképet (sitemap.xml) biztosítunk, megosztva a Google-lel és a főbb keresőkkel.
  • Plusz a LiwCMS-t úgy alakítottuk ki, hogy a szerkesztő felületen egyszerűen, programozói tudás nélkül is hatékony SEO munkálatokat végezhess céges weboldaladon.
  • Mivel a népszerű tartalomkezelőkhöz képest (Pl.: Joomla, Wordpress) lényegesen kevesebb LiwCMS weboldal van az interneten, a Google egyedi szerkezetnek számítja akkor is, ha nem egyedi tervezésű az adott weboldal. Ennek köszönhetően Indul a cégem! weboldalad jobban reagál a különböző SEO technikákra, mint az opensource tartalomkezelőkkel készült weboldalak.
Miért nem találom a weboldalam a Google-ben rákeresve?

Mert időbe telik, míg a Google indexeli a weboldalad. Ahhoz, hogy a keresőrobotok megtalálják a weboldaladat, az kell, hogy minimum 1 - a Google-ben már megtalálható – weboldal hivatkozzon a te weboldalodra. Ezt az alap hivatkozást mi élesítéskor elvégezzük.

Ennek ellenére egy új weboldal új domainen eleinte szinte sehol sincs a keresőkben, és megfelelő keresőoptimalizálással is hetekbe telik, mire a kívánt kulcsszavakra keresve értékelhető helyre kerül a találati listákban.

Milyen módszerekkel kerülhetek előrébb a keresőkben?

Számos technika létezik. Amit induló oldalak esetében mindenképp érdemes megtenni:

  • Minél több, a céged/szolgáltatásod szempontjából releváns, önálló (tehát nem másolt) tartalom biztosítása a weboldaladon.
  • Kulcsszó kutatással az optimális kulcsszavak kiválasztása, majd a szöveges tartalmak, címek, meta leírások, kép címek/leírások kulcsszavak szerinti optimalizálása.
  • Linképítés – A Google-nél még mindig él a „Madarat tolláról, weboldalt a rámutató hivatkozásokról.” elv, ami azt jelenti, hogy a céges weboldaladat annál relevánsabbnak értékeli, minél több – általa - minőséginek, az adott téma szerint relevánsnak ítélt oldalról mutat rá link. Ez esetben a linkek szövegezése sem mindegy.
  • Folyamatos tartalomgyártás (Pl. blog vagy hírek szekció) – Ez nem csak SEO, de márkaépítés szempontjából is előnyös. Egy részről érdekes és hasznos információkkal láthatod el a látogatóidat, másrészről friss, önálló tartalom, ami remekül kulcsszavazható és témába vág.
Mik azok a módszerek, amiktől tartózkodnom kell a keresőoptimalizálás során?

A Milyen módszerekkel kerülhetek előrébb a keresőkben? kérdésnél leírt technikák az ún. Fehér kalapos SEO technikák, amelyek a felhasználókra fókuszálnak úgy, hogy közben betartják a keresőmotorok szabályait is.

 

Ezzel szemben a Fekete kalapos SEO technikák, amelyek kizárólag a keresőrobotokra összpontosítanak, erősen kerülendők, ugyanis büntetést (hátrasorolást, kitiltást) vonhatnak maguk után. Ilyenek például:

Rejtett kulcsszavak a weboldal forrásában

Az oldal hátterével megegyező színben kulcsszavakat vagy komplett kulcsszavazott szövegeket rejtenek el a weboldal kódjában, amit a látogatók nem, csak a keresőrobotok látnak. A túl kicsi betűméret használata is már határesetnek számít.

Link-farmok, vásárolt linkek

A Google célja, hogy természetesen növekedjen a weboldalodra mutató linkek száma, ráadásul valóban működő releváns oldalakról, ezért a fizetős, katalógus jellegű link-farmokról a Google nyilvántartást vezet. Az ilyen helyekről vásárolt linkek alkalmazása szintén hátrasorolással járhat.

Túlzott kulcsszó használat

Ha az oldal szöveges tartalmaiban, valamint a metaleírásokban, címekben kulcsszó halmozást alkalmazunk, azaz az összes tartalomhoz viszonyítva túl sok kulcsszót használunk az adott szövegben, az szintén komoly büntetéssel járhat. Az ilyen szövegek az átlag látogató számára élvezhetetlenek, így nem éri meg próbálkozni, mert nem csak a Google, de a látogatók sem fogják díjazni. Általánosan elmondható, hogy érdemes a 2-6% közötti kulcsszó sűrűségre törekedni.